Als Ster in bedrijf bieden wij oplossingen voor het bedrijfsleven

Lettergrootte:

20/06/23

Jaarverslag 2022

In 2022, na twee jaren van pandemie, was het extra noodzakelijk veel aandacht te besteden aan welzijn en welbevinden van medewerkers. We startten het eigen vitaliteitsprogramma Stark&Fit, waarmee we medewerkers letterlijk en figuurlijk in beweging brachten. Want wie lekker in zijn vel zit, haalt meer uit het (werkende) leven. We lieten medewerkers op een laagdrempelige manier kennis maken met gezond eten en bewegen; de creativiteit werd aangesproken en daarnaast waren een introductie mindfulness en meditatie onderdeel van het programma. Voor elk wat wils en voor ieder een portie extra vitaliteit: zo zorgen we voor actie en verbinding. Stark &Fit daagt medewerkers op een ludieke manier uit het beste uit zichzelf te halen en daarmee werkfit te blijven of worden.

Fit in bedrijf, dat zijn we. Want ook onze financiële situatie laat zien dat we een stootje kunnen hebben. We blijven zoeken naar kansen om Starkers en samenwerkingspartners sterker te maken, op alle fronten. We werken samen met gemeenten, bedrijfsleven en opleiders in de regio. We hebben de expertise in huis om het verschil te maken in (arbeids)ontwikkeling en doen dat met heel veel plezier.

In ons visuele jaarverslag laten we je zien hoe we in 2022 actief en bewust aan de slag waren en fit bleven.